جوجو ترشیف می آورد



دنیای کج و معوج من

دیوونــــــگیــ هآمـــ .قوانیـ ـ ـ ـن کجکی

شلام

این منم که انتظار طولانیتان را به پایان رسانده ام پس بیاید ماچم کنید زود ....تند.... سریع.

اه اه تفیم کردین اصلا نمی خواد ماچ کنید

لاستی حالتون چطول مطوله خوفین؟خوش میگذره؟

به من که خوش نمیگذره...می گذره.....نمیگذره....نمیدونم که .

یه خرده که خوش میگذره معلما گند می زنن به خوش حالیمون تا که میایم به بدبختیمون بلسیم دوباره یه اتفاق خوب میفته خلاصه درگیریم.

ببشخین دیر می آپم آخه درسام خیلی سنگینه .از شنبه هم تستامون شلوع میشه ماهم مجبوریم برای تست ریاضی دوتا کتاب کار و جزوه و کتابو ................بخونیم.

از شنبه ی دیگه هم امتحانا.......

بیخیالش خودمونو عشق است.

دیروز کتاب بابالنگ درازو تموم کردم خیلی قشنگ بود.

از آهنگ وبم خوشم نمیاد اولش یه آهنگ از انریکه گذاشته بودم اما چون خواهلم آهنگه رو گذاشته بود رو وبش نذاشت من بذارم البته شاید طی یک عملیات مخفیانه دوباله همون آهنگو گذاشتم.(خب دانش آموزای عزیز توجه کنید فعل گذاشتن صرف شد.خوب بخونید جلسه بعد امتحان میگیرم ازتون.)

دیگه نمیدونم.

همتونو میدوستم زیاااااااااااااااااااااااااااد




پنج شنبه 19 آبان 139021:0 جوجو

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 248
بازدید هفته : 631
بازدید ماه : 618
بازدید کل : 257742
تعداد مطالب : 407
تعداد نظرات : 1084
تعداد آنلاین : 1

هدايت به بالا

کد هدايت به بالا

پشتیبانی

آپلود عکس

کد متحرک کردن عنوان وب

** *** **


نایت نما


نایت نما


نایت نما

آیکُن های اِمیلی

آیکُن های اِمیلی

آیکُن های اِمیلی

* *